2015. április 25., szombat

Adidas férfi edzőcipő,szuper áron.40-44 - Jelenlegi ára: 19 490 Ft

Adidas férfi edzőcipő. Rendelhető méretek: 40, 41, 42, 43, 44.  
Szállítási feltételek: A termék külföldről érkezik a vásárló utalásának beérkezési napján kerül feladásra és 14-25 munkanap alatt érkezik meg a vásárlóhoz.
Fizetési feltételek: Az utalásra 7 naptári napot tudok várni ha ennyi idő alatt nem érkezik meg az utalás a vásárlást semmisnek tekintem és elkészítem az értékelést, illetve a terméket újra indítom.
Megértésüket előre is köszönöm!     Vásárolj bizalommal!  Ez biztos hogy a kedvenc cipőd lesz!
A termék gyönyörű jó áron adom! Érdemes várni rá!  
Megrendelhető EMS gyors szállítással is úgy a szállítási idő 8-14 napra csökken ami 4600ft kerül, ha ezt a szállítást választja kérem azt a megrendelőlapon a megjegyzés rovatba írja be méret és szín megjelöléssel együtt és utalásnál ezzel az összeggel megnövelt vételárat utaljon.
A sima légipostai szállítás a vásárlónak nem kerül semmibe, azt én fizetem, ennél a szállításnál kisebb késés előfordulhat, azért nem vagyok felelős mert semmi beleszólásom nincs. Amint a termék megérkezik azonnal postázom.


Jelenlegi ára: 19 490 Ft

Az aukció vége: 2015-05-14 22:50
. Adidas férfi edzőcipő,szuper áron.40-44 - Jelenlegi ára: 19 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése