2014. július 27., vasárnap

Dell Laptop pentium 4 nmá - Jelenlegi ára: 15 800 Ft

Dell laptop
Nem mai gyerek, de azért még nagyon jól bírja. Nincs is leütve, a fedele kicsit karcos, de a belül rendben van, a képernyője is hibátlan. Az akkuja két és fél órát bír.  Netezésre, filmezgetésre, egyszerűbb dolgokra még bőven megteszi és még jó darabig gép lesz.
Az adatok leolvashatók a képekről. 37 gigás vinyó van benne(gondolom 40 volt fiatalabb korában). Az alján volt valami javítás vagy inkább egységcsere, de hozzám már így került és én nem nyúltam hozzá. Semmi gondom nem volt vele, minden világít, minden megy rajtq.  
Pentium 4-es proci megy benne, jogtiszta XP fut rajta, úgyhogy még telepítgetni sem kell.
Nekem vezetéken ment rajta a net, de szerintem wifivel is megy. Megpróbáltam wifivel összehozni a netezést, én úgy látom, hogy menne, ha kapna drivert, de nem értek hozzá annyira. Az aukció vége előtt valószínűleg meg tudom nézetni vkivel és kiírom, hogy vezeték nélkül lehet -e vele kapcsolódni az internetre. Ha nem, akkor külső wifi vevővel biztosan.  
Angliában vettem, ezért angol dugós a töltője, de vettem hozzá minőségi adaptert, amit vele küldök, így azonnal be lehet dugni a konnektorba.  
Masszív szerkezet, a zsanérjai is nagyon jól bírják, kitűnően működnek. Súlya töltő nélkül 3, 5 kg.  
Szállítása DPD futárral 1100 ft. (Gyors, viszonylag olcsó és vigyáznak rá a postával ellentétben).  
Nincs minimálár és hosszabbítgatás sem, így javaslom azt az árat tenni rá, amit még megadna a vevő a cuccért, így nem kell bosszankodni, ha a végén más vitte el.  
Kérlek - ha megnyerted - egy héten belül egyenlítsd ki a vételár + postát és kérem írd meg - ha lehet mindkét mailcímre - a szállítási címet pontosítás végett. Fizetésre szívesen várok többet is, ha tudok róla.  
Cserével nincs energiám foglalkozni, kérem az ilyen jellengű kérdések mellőzését!
Kérlek nézd meg egyéb aukcióim is. Több minden vásárlása esetén a szállítás díja összevonódik, így a második, harmadik áruért nem, vagy csak nagyon kevés szállítási díjat kell fizetni.
Személyesen is átvehető egyeztetett időpontban Békéscsabán vagy Békésen.  
Köszönöm a figyelmet!


Jelenlegi ára: 15 800 Ft

Az aukció vége: 2014-07-26 21:45
. Dell Laptop pentium 4 nmá - Jelenlegi ára: 15 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése